Yaseminurgirisit2007 Doktorum bulantı için onzyd 4mg olan çiğneme tableti verdi ama prospektifinde hamileler kullanamaz yazıyor kanser hastalarına verilen bi ilaçmış kullanan var mı aranızda ?
kelebegimm07 Yaseminurgirisit2007 cnm ben 3 aydır kullanıyorum onu çok şükür sıkıntı olmadı. Üstelik bulantiya birebir bı ilaç. Anında etkisini gösteriyor. Bende 98tlye alıyorum maalesef. Ama mecbur 😔
Hamileanne0 Yaseminurgirisit2007 korkma bana da verdi bir kutu kullandım sonra özel hastanede bir doktora gittim o bana prilam verdi ona devam ediyorum şimdi
Yaseminurgirisit2007 SerpilEsra Herkes bunu söylüyor araştırdım çoğu kişide onu kullanmış ama doktor verdi diye de bişey yapamıyorum içinde 10 tane tablet var 94 lira verdik bide yani hayır doktora sorsam hamilelere önerilmiyormuş diye benden daha mı iyi bilceksin diycek yani
SerpilEsra Yaseminurgirisit2007 canm prilm dr kullanmak istyorum. Verdiginiz ilac daha cok midemi bulandirdi onu onerdiler de yada saglik ocagina yazdir😇
Yaseminurgirisit2007 kelebegimm07 Kanser hastalarına verildiği için pahalıymış zaten evet 1 tane aldım rahatlattı ama korktumda
muge1661 Ben ilk gebeliğimde zofer 4 mg kullanıyordum kanser hastalarına verilen bir ilaçtı çok şükür ne bana ne bebeğime bişey olmamıştı ozamanlar. Sizde korkmayın doktorunuzun bir bildiği vardır elbet🙏🏻
Yaseminurgirisit2007 muge1661 Eczaneci kullandığım ilaçtan yoktu zofer gösterdi ben yok dedim aynısı dedi ama doktor yazdı diye almak istemedim
kelebegimm07 Yaseminurgirisit2007 Ben hiç araştırmadım ilk defa senden duydum. Tehlike olsa doktor bize yazıp kötülük yapar mı hiç. Üstelik bu platformda bu ilacı kullanan çok arkadaş var. Korkmayın. Doktor yazıyor sonuçta. Geçmiş olsun 🙏☺️