Bnselz Kızlar 40+3 olucam yarın eğer gelemzsse 41 de alıcak doktorum suniyle baslanıcak. Hint yağının iyi geldiğini duydum içen de var ama ben riske atmak istemiyorum. Vajinaya sürüp perine masajıyla baslatan da varmıs. Böyle bir tecrübe yasayan var mı?
busbusssss Bnselz Hintcyağını bilmiyorum Hindistan cevizi yağıyla 34.haftadan sonrada yapılıyor diye biliyorum. Doğumu başlatmak için merdiven inin çıkın 4-5defa iyice yorun kendinizi. Sonra duşa girin dayanabileceğiniz ölçüde sıcak suya oturun lütfen. Bir de bi çay vardı ahududu olması gerekiyor emin değilim o çay da doğum başlatmak için oldukça etkili. İnşallah kolay normal bir doğumunuz olur
busbusssss Bnselz bir de meme ucuna masaj yapın banyoda. Ucunu sıkın biraz az da olsa kolostrum(ilk gelen ağız sütü) gelmesi de doğumu tetikler.
Ecmelbeyza Bnselz masaj olayını ben de duydum da ama şöyle diyen de var masaj yapılınca oraya dikiş atıldığında iyileşmesi zor oluyormuş ben yapacaktım korktum yapmadım . Bide gevşeme yapıyormuş geri düzelmesi zor oluyor diyorlar
pbzm busbusssss 34. Hafta erken degilmi tetikleyen seylere baslamak icin bende 35 oldum ama ne zaman baslasam bilemiyorum
Bnselz busbusssss her aksam dusa giriyorum onu da denicem. İlk doğumım 40+1 de kendiliğinden baslamıstı bu baslamadı bir türlü. Her doğum farklıymıs gercektende. Cok saolun. Foruma da girdim suyun içine damlatan da varmıs içen cok hızlı baslatıyormus. Ama ben o riske girmek istemem. Masaj daha iyi geldi.rahmi tetikliyormus
busbusssss pbzm perine masajı doğumu tetiklemez canım. Rahim kasları için çok önemli normal doğumda açılma olması rahat doğum için. Diğer söylediklerim doğum zamanı gelmiş kişiler için. Siz yapmayın kesinlikle. Ben 21haftalığım ileriki aylarda başlayacağım ben de şimdiden pilates topu almayı düşünüyorum
busbusssss Bnselz doğrudur canım benim de ilk doğumum 37.haftada oldu. Kızım tersti hiç dönmedi suyum sancım geldi yine de dönmedi sezeryan oldum. Bunda baştan beri baş gelişli. İnşallah dönmez de normal doğum şansım olur😊
Bnselz busbusssss hadi sağlıkla sende kucağına al bende hepimiz🙏🏻😊 fazla bekletmesin bu bebeişler. Ahududu cayını ara ara bulamıyorum ya