kızlar merhabalar
bugun adet günümdü ama bu saat oldu hala olmadım…2 gün once test yaptım ıkıncı çizgi silik cıktı ama çift çizgi çıktı.. test adet gününden 6 gün öncesi tahmin eden testti.
şimdi kafam karıstı yarın saglık ocagına gidin kan testı mı vermelıyım sizce yoksa direk kadın doguma gidip kan testı verıp muayene mı olmalıyım cok mu erken
oruç da tutuyorum cok sukur biraz da ondan bılmek ıstıyorum hamıle olup olmadıgımı.
anlayacagınız kafam epey bir karıstı
bana yardım edebılır mısınız? fıkır verebılır mısınız??