Sarışın hamile kalan ve 3. Ayını dolduran biri olarak suanda ne haldeyim tahmin edersiniz..beyazım da çok..ilk 3 ay yasak demişti doktorum ama sonrasında boyamak da bencillik gibi geliyor ama böyle de rengarenk dolaşmak istemiyorum.. kuaförlere güvenmediğim için bu süreçte gitmeyi düşünmüyorum..biraz araştırayım dedim ama kafam karıştı..aranızda hamilelik sürecinde saçını boyayan var mı?