selcan06 kizlar 2. gebeligim 29.3 gunluk gebeyim 78 kiloyla.hamile kaldim suan 91 kiloyum boyumda 1.65 yani 7 ayda 16 kilo almisim normalmi sizcee ama gorenler 91 kilosun demez hayatta gostermiyorumm 😄
gizemozdemir1990 selcan06 sanirim biraz fazla cunku asil 8-9 ayda cok kilo aliniyor. Ben 7.aya kadar 9 kilo almistim. 8.ayda 3 kilo birden aldim🤦🏻♀️
Merveyzc1661 selcan06 kız 13 kilo almışssın 😂 bende 79 ile hamile kaldım 90 kiloyum 28. Haftamdayım 🙊 doktor kızdı bana ama 🤷🏻♀️ Dikkat etmeye çalışıyorum bende 164 üm 🙊
Mrvky Bende 1.60 ım 64 kilo ile hamile kaldım 33 haftalık olduk 78 kilo olmuşum bence çok degil yani doğumdan sonra kısa bi sürede toparlarız diye düşünüyorum kendimi rahatlatıyorum ayrıca göstermiyosanız hiç sıkıntı degil ☺️
Beyzan selcan06 elbette çok kilo olmasa iyi ama ben 25 kg aldım toplamda geçen gebeliğimde. 172 boyla 50 kg ile hamile kaldım 75 ile doğuma gittim bana biraz zor oldu sadece şişlik ve zor yürüme açısından. Oğlum 3600 kg doğdu. O kilolar da gitti çok şükür. Benim doktorum hep çok kızdı bana bu kadar kilo alma diye ama elimde değildi sözde az yiyordum ama gece yemeleri sisirdi beni.
selcan06 Beyzan ben gece hic yemiyorum beyaz ekmem kullanmam suan bi sislikte yok normalde ilk hamilelgmde 6.aydan sonra feci sismistim ama bunda olmadi insallh son 2 ay almam kilo yaa
BegumIscanTunc selcan06 73,5 kilo ile hamile kaldım ilk 3 ay kilo verdim zaten şuan 25+1 haftayım aldığım kilo 2,700 Gr doktorum çok iyi dedi ama bundan sonraki 3 ay çok dikkat etmen lazım yoksa biranda kilo alırsın dedi
Tsngamze 7 aylık hamileyim 62 kiloyla hamile kaldım şuan 68 kiloyum doktorum kilo alamıyorsun sen dedi son 2 ayda 4 kilo aldık sadece 5 aylığa kadar hep 64 kiloydum
Pemberuyam_ selcan06 Boyum 1.65, ben de 71 ile hamile kaldım. Şuan 84 kiloyum 37 haftalık olduk. Daha fazla almadan bitirsek en azından diyorum. Git gide ağrılar ve agirlasma oluyo o zorluyor insanı, kilo verilir canım. Doğumdan sonra 10 kilo kesin gidiyor zaten.
Esosun selcan06 16 kiloya kadar normal max 16 kitaplarda da böyle geçer doktorlar da böyle der birde normalde balık etli olduğunuz için daha dikkatli ilerlemeniz doğumunuz ve sonrası açısından daha iyi olabilir 🌸
Merveyzc1661 selcan06 ahahaha evet malesef tatlıya hasret kaldım yemediğim halde böyleyse yeseydim 😂😂
HarleyQ İlk hamileliğimde 50 kilo hamile kalıp,72 kilo doğuma gitmiştim. 22 kilo almıştım toplam. Bu sefer dikkat ediyorum . 12 haftalığım 1 kilo aldım. Hamileliğinizin tadını çıkarın nasılsa veriliyor ilk doğumumda bir sene geçmeden 50 ye geri inmiştim.
Edeniz16 6.ayımın içindeyim +5.5 kiloyla devam ediyorum. Doktorum sağlıklı gebelik kilosu 8ile 11 kilo dedi :) yapısal sanırım zaten normalde de kilolu değilim
MG6161 selcan06 bende 35. Haftama girdim 1.67 boyum 58 kilo ile hamile kaldım şuan 77 kiloyum 19 kilo aldım şuana kadar ama benide görenler hiç demez bu 77 kilo 😂