Deryayurt Rennienin içinde gebelere serbest dize yazıyor. Gaviskon şurup kesnlikle ilerde yetmiyecek, ilerletecek şişeyi tepeye dikseniz çare olmayacak. Kendi doktorunuzdan lansor isteyin. Ben ilk gebeliğimdede bundada kullanıyorum. Asla bir daha ağrı olmuyor. Sen zaten rennie ile fayda görmemeye başladıysan benim gibi lansor şuk olmuşsun. Gaviskon çok basit bişey