Kızlar ben 9.haftama girmek üzereyim geçen hafta muayenede bi tane daha kese gördü doktor bu zamana kadar görünmemişti ama içinde bebek yok gelişememiş dedi ben ona üzüldüğüm için soramadım acaba sağlıklı olana zarar verir mi o kese zaman içinde kaybolur mu var mı acaba başına gelen