Zynpsc Merhaba 24. Haftamda açılma sebebiyle acil serklaj oldum. 28. Haftamda doktorum dikişlerin üzerinden yine açılma olduğunu söyledi. Tuvalet harici yatıyorum bu şekilde olup da bebeğini kucağını alan var mı acaba
Seyda652 Zynpsc güzel düşün kuzum bende serklajlıyım 21 haftama girdim doktorunu dinle ilaçlarını düzenli kullan yatak istirahatı yap inşallah saglıcakla kucagına alırsın ben burda cok okudum seni gibi olanları
Demir06 Zynpsc baya ilerlemiş gebeliğiniz stres kasılmaları artırıyor iyi düşünmeye çalışın eğer çok riskli görürlerse ciğer geliştirici iğne yaparlar.28 hafta çok erken bir dönem değil umarım tam teşekküllü yenidoğan yoğun bakımı çocuk cerrahisi gelişmii bir hastanedesinizdir eğer öyleyse canınızı hiç sıkmayın bence
Zynpsc Demir06 Erzurum’da kalacağım. 32. Haftam itibariyle üniversite hastanesi olacak perinatologa muayene oluyorum o yapacak doğumu da
Demir06 Zynpsc ben de Erzurumdayım,herşey güzel olur umarım.Sağlıkla alırsınız yavrunuzu kucağınıza🤲🏻
Seyda652 bademsekeri42 beni tamamen uyuttular 20 -30 dakika süren bi işlem bende cok heyecanlı ve korkuyodum ama güzel gecti gercekten gönlünüzü ferah tutun
bademsekeri42 Seyda652 Benim çok şükür gerek yokta burda okuyorum hep serklaj diye merak ediyordum teşekkürler ☺️
Ilkannem Merhaba, ben 28 hafta iken 14 mm di rahim ağzı uzunlugum. Şuan 30 haftalık oldum pazartesi doktora gitcrm bakalım son durum nedir Benim de serklajim var, bu haftaları gördüğümüze şükürler olsun. Sen bol su iç sakin kal dinlenerekng geçir..
merveeac Zynpsc bende sizin gibi acil serklaj olmuştum sadece yatarak geçirdim hamileliğimin 24. Haftasından sonrasını şimde de dikişlerim 37. Haftada alınmasına rağmen 40.haftam bitiyor gönlünüzü ferah tutun ve hep hayırlısını dileğin🤲🏻
Tubasel5 merveeac bende serkaljlıyım 32. Haftamdayım ama karın sertleşmesi toplanması çok oluyor sizlerde oldu mu