Prensmmmm Kızlar bugün kontrole gittim ikizlerimin karın çevresi 17w6 çıktı ama ben 16w4 günlük hamileyim doktorum sorun yok gelişimleri önde dedi başına gelen varmı
Znrr Prensmmmm canım başıma gelmedi ama doktorun sorun yok normal demiş. Aksi bir şey olsaydı izlenecek yolla beraber söylerdi diye düşünüyorum.
mervetari4 Prensmmmm canm benmde ikizlerim 1 2 hafta onde gidiyor du , ikiz olmasina ragmen bu iyi birsey sorun geriden gelmesi .
Afrartis Prensmmmm bu kötü bir şey değil :) endişelenmeyin, aksine ikizlerin önden gitmesi daha iyi maşallah. Benimkiler de hep ilerden gidiyor ne güzel işte düşük doğum kilosu ihtimalı ve doğunca küvezde kalma ihtimalleri vs düşmüş oluyor
Prensmmmm mervetari4 peki karın çevresi gelişimimi kaç haftalıksınız doğum yptınızmı benim yaklaşık 9 gün önde
mervetari4 Prensmmmm birisi 2280 birisi 1960 doğdu canm büyük olan 10 gun Kuvezde kaldi diğer oğlumda hala Kuvezde insallah yarın o da çıkacak 🙏🏻 3 nisanda yapmıştım doğm