ikizlerimveben m_ays1 soğuk cacık, salatalık, elma iyi geliyor. Tamamen geçirmiyor maalesef ama biraz rahatlatıyor. Ben de yaklaşık 15 haftadır mide yanması yaşıyorum.
Ecrinnur123 Canım ılık süt iç. O da iyi gelmezse doktoruna sorup Gaviscon şurup al bana çok iyi geldi. Umarım işe yarar 🙏