ug_fa-3diplomalianne Kızlar 34+4 üm bugün sabahtan beri sol göğsümün altında kaburgamda bir ağrı var resmen kemiğim ağrıyo acaba olası bir durum mu yoksa bi sıkıntı mı var yaşayan oldu mu hiç
[silindi] ug_fa-3diplomalianne bugün 35 haftalık oldum ben de canım , 1 haftadır bende de var bu ağrılar bugün randevum vardı doktorum normal bebek artık büyüyor baskı yapıyor her yere dedi. Korkma kötü bir şey değil 🌸🌸
KezibanUan ug_fa-3diplomalianne bu ağrı yüzünden doktora gitmiştim aynı dediğiniz haftadayken nefesim kesiliyordu normalmiş canım 🤦🏻♀️ 1 hafta sonra geçti
Nur0512 ug_fa-3diplomalianne bebegi büyümesiyle alakalı bende 38. Haftamdayım 34. Haftamdan beri ara ara bunla karsılasıyorm nefes alamıyorum bazen ama normalmiş bebek büyüdüğü için 🥰 endişelenmeyin
Susam1 ug_fa-3diplomalianne 35+5teyim öne doğru eğilince yada sırt üstü yatınca kaburgama çocuk sanki ayağını sokuyor gibi ağrı oluyor sağa sola yatınca geçiyor.. Normal bence artık sona geldik çocukta kendine yer arıyor 🤗
ug_fa-3diplomalianne Nur0512 aman normal olsun da onun sağlığı yerinde olsun elbet geçici demekki bunlar katlanırız canı sağolsun kızımın 🥰
[silindi] ug_fa-3diplomalianne normaldir canım sanırım sen de benim gibi panik atak hastasısın stres ettikçe ağrılar her yerde oluşuyor psikolojik olarak 😇
ug_fa-3diplomalianne [silindi] sorma ya sözde sağlıkçıyım ama gel gör ki panik bi yandan kaygı bi yandan hormonlar habire taarruzda zaten 😅