1anne98 Selamünaleyküm arkadaşlar, henüz 5 inci haftamdayim ara sıra mide bulantilarim oluyor. 1 gün iyim 1 gün kötü oluyorum. Her gün değişiyor Böyle olması normal mi? Yoksa psikolojik mi?
Tulaytemurxx 1anne98 Normal ben 10 haftadayım suan yeni yeni duzeliyo gibiyim prilam dr kullanıyorum doktorum yazdı al kullan derim beni o kurtardı ben 1 gunde 5 6 defa kusuyodum
Beyzacrc 1anne98 Ben 11+2 yim hala kusma ve bulantılarım devam ediyor ilaç kullanmama rağmen 😔 70 ile hamile kaldım (5.hafta) şuan 65.5 kiloya düştüm. Bazı hamileliklerde bulantı kusma oluyor ama sonu güzel olacak oyüzden sabretmek gerek 😇🙏
1anne98 Tulaytemurxx tessekur ederim kardeşim. O ilacın sıvı olanı var mı acaba bilginiz var mı? İlaç içmekle zorlanıyorum, içemiyorum doğrusu 😅