Semra2803 Merhaba arkadaşlar detaylı ultrason için hangi haftalar uygun sizce? Doktoruma göre 19 haftada yapmamı söyledi . Kızımız olacak inşallah fakat yüzünü daha hiç göstermedi 😔 çok merak ediyorum
Hanif Semra2803 canım biz 22. Haftada yaptık 19 bence erken bebeğin sonuçta organlarına da bakıyorlar eğer netleştirmediysen bekle 22. Haftaya kadar.
Tubad Semra2803 benim doktorum 18 ile 23 arası detaylı için uygun süreçler ama 22 sinde çektir gel dedi 🤔