Merhabalar öncelikle birşey danışmak istiyorum saçlarım kıvırcık özellikle tararken çok zorlanıyorum resmen düğüm olup dolaşıyor kıvırcık saçlılar bilir 😂😂 duştan çıkınca sıvı saç kremlerndn kullanıyorum gliss’in kolay taranması için sizce bebeğe zararı olur mu? 11 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep kullandım yoksa taranmıyor. 7/24 de kullanıyorum elektriklenme olmasın diye.. benden başka kullanan var mı?