Gamzelican merhabalar 22 haftalık hamileyim göbegimde kızarıklık ve sinek ısırıgı gibi kırmızı benekler , kaşıntı var szde bu gibi durumlarla karşılaşan oldumu ?Duş alıp krem sürünce o an rahatlıyor ama gecmiyor ve sadece göbeğimde var 😞
babyandmommy Gamzelican canım bende de olmuştu, cildiyeye gittim dayanamıyordum Çünkü. Alerji olmuşsun demişti bi krem vermişti o geçirdi çok şükür. Bi doktorunla görüş istersen, beni cildiyeye yönlendirmişti.
Kubraltepe Bebek büyüdüğü için karnın geriliyor ve nemsiz kalıyor büyük ihtimal hergün krem sür bende 22 haftalık hamileyim her gün sürüyorum
Gamzelican Kubraltepe hergün kullanıyorum liearac ve bebe yağı hatta abarttım ondanmı oldu diye düşünmeye başladm🤔 şimdi bepanthol sürüyorum
babyandmommy Gamzelican onunla alakalı hiç bi fikrim yok canım, karnın gerildiği içinde kaşıntı oluyor olabilir. Benim kaşıntım çoktu ve kızarırlar vardı. Duşa girince anca rahatlıyordum. Çok şükür geçti, bi doktorunla görüş istersen bebek büyüdüğü için de olabilir.