vasili21 Kızlar, 31. Haftamızdayız ve çevredekiler karnın aşağıda senin erken doğum olur diyorlar 🥺 iş yapma uzan diyenler var ama mümkün değil ev tadilattan geçiyor ve her yer darmadağın. Fikri olan var mı korkuyorum erken doğum olur diye 🥺
Balarisi23 vasili21 çevredekileri niye dinliyorsun ki önemli olan doktorunun ne dediği insanlar zaten herseyi konuşur
Crn1996 vasili21 canım karnının aşağıda olmasıyla erken doğumun bi alakası yok ki yani doktorun birşey demediyse çevrendekilerin dediklerine aldırış etme herkesin karın yapısı farklı oluyor kiminin yukarıda kiminin aşağıda ☺️
Gglhtrk vasili21 Doktorunuz ne diyor gerisi önemli değil.Benimki de yapısal olarak aşağıda duruyordu hep ama doktorum hiç öyle bir şey demedi
ug_fa-3diplomalianne vasili21 kuzum benimde çoktandır aşağıda şuan 34+4 üz ama hiç erken doğumun lafını bile etmedi sen elaleme bakma onlara kalsak evin yolunu bulamayız
1pearl Doktora gittinmi canım benim de aşağıda epey ama hiç bi sorun yok dedi bende 31. Haftadaym sonuçta o ölçüyor uzunluğu falan sen ne inanıyorsun cevrendekilere
vasili21 1pearl nst girdin mi canım sen? Ben en son gittiğimde rahim uzunluğu gayet iyi şimdilik demişti tabi 3 hafta geçti aradan. 1 ay sonra gel dedi işte haftaya gidicez de işte evi bi hal yola koymam lazım dağınıklık kalkarsa en azından bi yardımcı tutarız evi öyle temizleriz.
vasili21 İlk doğum ve Kıbrısta yaşıyorum kimsem de yok mecbur her işi eşimle yapmaya çalışıyoruz, insanlar da göbek aşağıda vs deyince panik oluyorum haliyle 🥺
1pearl vasili21 evet evet daha yeni geldim doktordan hiç bi sorun yok çok şükür aşağıda sadece sende içini ferah tut kiminin öyle oluyo aşağıda büyüyo
vasili21 1pearl şükür sorunsuz gelmişsiniz☺️ Umarım bende de sorun olmaz. Evi bi an önce düzene sokup hazırlığımı tamamlam lazım. Daha bebeğin alışverişi tamamlanmadı🥺
Ays0 Doktorun risk bulmadıysa hiç önemseme insanları çünkü 1 çocuk doğuran kendisini kadın doğum uzmanı sanıyor. Benim aşağıda falan olmadığı halde daha 17. Haftamda ayy aşağıda bu çocuk düşer iş miş yapma demişti salağın biri
vasili21 Ay sağolun kuzular, moral oldunuz bana, ben de azar azar iş yapmaya ve bayrama kadar evi düzene koymaya ve hastane çantamı hazırlamaya çalışayım. Hepimiz vakitlice, sorunsuz, kolay ve sağlıklı doğumlar yapalım inş 🤲❤️
gamzosgamzos vasili21 oooo banada 26 haftaliktan itibaren bebek cok asagida erken gelicek galiba diyip durdular doktorum boyle bir riskten bahsetmemisti sezaryen oldum 37+6 da olmasaydim kizimin gelecegi yoktu zaten ne acilmam ne sancim vardi 🤣
Dilaraa06 vasili21 benimde oyle karnim asagida hic de yukarı çıkmadi 36 haftadayım hiç bi sıkıntımız yok şükür, çevrendekileri dinleme 🥰