90962021 ben de 32+1′de gittim dün. Kilosu 1700 çıktı. Ben 2 kilo vardır diye düşünerek gitmiştim ama dpktorum iyi, zayıf değil dedi. Sadece karın çevresi biraz darmış. O da olabilir, sıkıntı değil dedi. Siz de endişelenmeyin o yüzden. Yine de beslenmeye dikkat etmekte fayda var tabii. Ben muz tüketimimi azaltmıştım, yine her gün bir tane yemeye dikkat edicem.