Damla4150 o kaynanan sen sensin icindeki o kuşkuyla yapdigin ibadet ne kadar dogru olur bilemem.Bebeklerin en cok kilo aldigi haftalardasin ve bebegini sabahtan aksama kadar ac birakiyorsun yazik gunah degilmi.Benim dusuncem boyle benim o bebegi susuz birakmaya hakkim yok ki dinimizdede zaten boyle soyleniyor daha sonra yapabilecegin bi ibadet icin minicik bebegin gunahina girme