alimerve duygu ışıl gencere gidiyorum ben 2 aydır siz sormadan cevaplıyor
ben ikili tarama falan yaptırmayacağım dedim asla ısrar edip yargılamadı bile saygılı Güler yüzlü sizi dinleyen birisi
muayene 270 TL ama doğum 3000 lerde tam bilmiyorum zaten zamlanır diye de son aya kadar sormayı düşünmüyorum dışarıdaki hastanelere göre bin kat iyi bir hastane parasına değiyor