Annebebek000 Kizlar son bata gore 8+4 um ama ultrasona gore 9+1 Bi daha ki kontrol icin ikili tarama testi xamani gidiyim diyorum malum pandemi dolayisiyla Kacinci hafta da gitmeliyim ve hangi haftaya gore gideyim
arzubldk Annebebek000 11-14 hafta arası yapılıyor ama en iyisi 12de gitmek ben 12de gittim 14de sonuçlarımı gösterdim cinsiyetinide öğrendim bir daha git gel yapmadım
Gizmom Annebebek000 benim hesaplarıma göre 11 hafta 5 gündü ama bugün 12 hafta 1 gün cıktı ve doktorum yaptı
Meless Annebebek000 canım 11-14 arası yapılıyor ama ben 11+3te gittiğimde biraz büyüsün 10gün sonra gel demişti. Bence 12.haftada gitseniz daha iyi olur küçük olursa git gel yapmamış olursunuz