_Busra1 Arkadaşlar 12 hafta 5 günlük hamileyim bugün kan değerlerinde karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Bebekte sıkıntı olur mu tedirginlik oldu bende… bu sorunu yaşan arkadaşlarımız nasıl yol izlediler. Bitkisel ve beslenme nasıl olmalı?
rmdfile _Busra1 ilaçlardan kaynaklı olabilir canım hormonların etkisi de olabiliyor benim de 14. Haftada yüksekti biraz beslenmeye dikkat ettim 1 ay sonra düzelmişti hamdolsun 🤲🏻
_Busra1 Alt 61 Ast 41 kadın doğum doktoru yükselme gözüküyor dedi ilaçları bıraktırdı sadece mide bulantısı ilacı kullanmaya devam dedi. İlaçları bırakınca hemen düşer mi
34_21_23 _Busra1 takipte olun inşallah fazla yükselmez ilaçlardan dolayı yükselmiş olabilir. Artarsa zaten ellerde ayaklarda kaşıntı başlar farkedersiniz. Birde yağlı yemekten kaçının
_Busra1 rmdfile mide bulantım çok fazla hiç bir şey yiyemiyorum 6 kilo verdim sağlık açısından ve psikolojik çökmüş durumdayım bir de karaciğer sıkıntısı çıktı ne yapacağımı şaşırdım 😞
rmdfile _Busra1 canım yağsız salçasız sebze ağırlıklı beslendim hamur işi kızartma zaten yiyemiyordum mide hassasiyetinden dolayı. Karnıbahar brokoli haşlama yaptım yedim düzelmiş benim de safra kesem alınmıştı. Düzelir korku panik yapma ama kontrol altında ol. Ben ilk baş internetten araştırıp biraz korkmuştum gerek yokmuş🤲🏻🤗