Ayse-45 Kızlar dudak kuruluğu problemi yasayan varmı ben 3 aydır hergün nemlendiriyorum ama bıktım artık hep aynı
Periwashere Ayse-45 geceleri o kadar cok sisiyor ve kuruyor ki sabah kaniyor artik. En basindan boyle.
Papatya-34 Ayse-45 bendede çok oluyor hatta kabuk oluyor kanıyor nivea dudak nemlendiricisi çok memnun kaldım sabah akşam sürüyorum iyi geldi dene istersen
Pemberuyam_ Ayse-45 Ben de hep vardı zaten normalde de nemlendirici balm kullanıyorum ben. Gece yatmadan arko yağlı Krem sürün sabaha birşey kalmaz. Normal de kurumasın diye de ben Nivea bin dudak balmindan memnunum yumuşacık
gamzelianne1 Bende de oldu cildimde kuruyor cildime krem suruyorum. Ama dudagim kuruyunca 1 yudum su iciyorum anca gecio zaren
Mlsa2530 Periwashere bepantholun dudak nemlendiricisi var uyumadan önce kullanmanızı tavsiye ederim iyi geliyor.
Ayse-45 Papatya-34 bende onu kullanıyorum canım ama günü kurtarıyor sadece 1 gün sürmedimmi dudaklarım sanki yıllardır bişey sürmemiş gibi oluyor 😊
[silindi] Ayse-45 bennnnn 3-4 aydır çekiyorum nerdeyse vazelin aldım sürüyorum geceleri sabaha yumuşacık oluyor bir gün aksatıyım hemen kuruyor kanıyor ruj süremiyorum en çokta ona üzülüyorum 😩😩😩
Aleshiii Ayse-45 bende de çok yoğun bir şekilde var hergun nemlendirsemde geçmiyor bir ara tamamen berbattı artik bol bol vazelin ile idare edicez
Buketkucuk Ayse-45 benim gebelikten öncede olurdu, gebelikte daha da arttı vaseline lip kullanıyorum orginal olanından aromasız sade, aşırı iyi geliyor dudaklarınız emdikçe sürün 🙏🏼👍🏼