NilGrl Korkmayın, ben de ilk doğmumda suni sancı ile yaptım. Kolay bır doğumdu. İnşallah bu doğumum da kolay geçer 37 haftalık oldum ben de. Allah’ın izniyle sakin olup söylenilen gibi ikinip panik yapmazsanız, inanın herşey çok daha kolay oluyor. İnşallah ağrısız kolay bir doğum yaparsınız. 🙏