Sariovahande Hemen doktora gidip krem yazdır canım. Ben de bir günde çıkmıştı ve doktor krem yazdı, çok şükür artmadan bitti. Acimiyorda şuan yyine de doğum yakın tekrarlamasın diye kullanıyorum. İyi ki o ağrıyı cekmemisim doktora gitmişim, dogurmaktan korkuyordum bunun yüzünden ya geçti şükür