minnakveben Kızlar gebelik şekerim cıktı ama yüklemeden sonra 100ün üstüne ölçümlerim sonucu hiç cıkmadı bugün tekrar kan verdim cihazda bi sorun var mı diye açlık 76 tokluk 87 cıktı hep bu sekilde oluyo normalmi acaba
Taze_gebe minnakveben sonuçlarınız güzel iki değeriniz de referanslar içinde tam neyi sorduğunuzu anlayamadım kendiniz cihanızla ölçümce daha mı yüksek oluyor
thepurple minnakveben bende yükselir diye şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum. Önemli mi bu şeker yüklemesi
damlaaltinay minnakveben açlıkla tokluk arası nerdeyse fark yok. Ya hiç bir şey yemiyorsunuz ya da aletiniz bozuk. Başka aletle deneyin orda da aynı çıkarsa doktorunuzla görüşün. Çünkü bana göre tokluğunuz da düşük.
minnakveben Taze_gebe yüklemeden dolayı yüksek cıkmısmıdır o an çünkü o günden sonra hiç yüksek cıkmadı onu merak ediyorum
minnakveben thepurple evet cok önemli ama benim anlamadıgım sadece yüklemede yüksek cıktı daha sonra hic yükselmedi
Bsmlh thepurple şeker yüklemesi sekeri yükseltmez aksıne vücutsak sekerı bulup cıkarır yüksekse değer yüksek gelir ki cok onemli bebek için anne için
Taze_gebe minnakveben hımmm anladım kan verirken bekleme arasında çok hareket etme mümkünse kımıldama vs denmişti bana etkisi oldu mu bilmiyorum hareket etmek zorunda kaldım hatta bir saat arada iş yerime arabayla gidip rapor verdim vs ve yüksek geldi 🤷♀️
minnakveben Taze_gebe yaa evet suan süpheliyim o sonuctan ama tekrar yüklemede yaptırmak istemiyorum napcagımı sasırmıs durumdayım 🤦🏼♀️
Sermec27 Taze_gebe canım onunla ilgisi yok ben yükleme yapıldıktan sonra harekekt etmedim özellikle 2. Saat sadece yattım bir odada 1 saat 196 ikinci saat 188 cıktı yani hareket etmeyle yüksek cıkmaz sonuç
Taze_gebe Sermec27 aynı benim değerlerim vallahi ne biliyim hani adam uyardi ben mecburen dolastim vs diye sonra diyetle dusurdum ama o kadar yuksek cikacak bi yemem oldgunu bilmiyordum
Sermec27 Taze_gebe yok canım ben hep oturdum yattım yüklemeden sonra yine yüksek cıktı bende düşünmezdim sekerim çıkacağını cıktı işte Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
Bsmlh minnakveben makıne güvenmeyin tektirler kontrol ettirin sonra sorun yoksa doktorla paylaşın bazen makıne hatalı cıkıyor
minnakveben Bsmlh bu sonuclar kan verdim onun sonucu makinedede düsük cıkıyodu yanlıslık vardır diye kana baktırıyım dedim ordada aynısı cıktı
minnakveben damlaaltinay bu sonuclar makinenin degil kan testinin sonucu makinedede düsük cıkıyodu oyuzden kan tahlili yapıyım dedim ondada aynı cıktı ama doktorlar o kadar ilgisiz ki normal deyip geciyolar sorularıma cvp alamıyrm bi türlü