Lütfen cevap versin biri. Dün rutin kontrolüme gittim. 2 kez nst çektirdi doktor. Bebeğin hareketleri azalmış diyip acile yönlendirdi. Bu haftaya dek ilk kez başıma böyle bir şey geldi. Salya sümük ağladım. Serumdan sonra hareket etmeye başladı. Acildeki doktor, yeri daraldı artık, ondan az hareket ediyordur ama sen yine de hareketlerini izle ve ona göre acile gel dedi. Diğer hemşire korkma en kötü doğurturuz seni, haftan iyi dedi. Normalde karnımdan çıkacakmış gibi hareket eden bebe 2 gündür çok az hareket ediyor. Kafayı yiycem. Böyle giderse doğuma dek her gün acile giderim :(