Kizlar 2 gun once kanamam olmustu iliski sirasinda post açmıştım o gun acile gittigimde birsey yapmamislardi diger gun doktora gittigimde rahimde yunusama ve incelme var hemen fakulteye git dedi comü de bugun sira bulduk ve gittik rahmim tam sinirda cikti 27 mm yaziyor comuse ameliythaneler kapali o yuzden uludag tipa sevk vericem git orda bakip karar verirler dedi. Simdi malum pandemi sevkli olunca hemen alirlarlar mi randevu baktm bulamadım basina boyle birsey gelen anneler size ne çözüm uyguladılar 27 haftaligiz bu arada