Merhabalar herkese, şuan çok şükğr 17+5 hamileyim. Doktrum herzaman ayda 1 çağormıştı kontrollere ama ben dayanamayıp 2 haftada bir şekilde doktor kontrolüne gittim hep. Şimdi detaylı ultrasın için 3 hafta var kısmet olursa. Beklemek merak etmek acaba iyimi şuan dşye düşğnmek yoruyor beni. İlk gebeliğim oldugu içşn belkide🙄 bebim gibi sabırsız anneler var mı? Veya ne öneririsiniz bu sürekli merakım sürekli görmek isteğimi için