Merveclsz 2li ve 3lü testler de kan veriyosun ve ultrason muayenesi oluyosun canım başka bişey yok, detaylı ultrason da bebeğin dudağına, damağına, burnuna, damarlarına, tüm uzuv ve organlarına detaylıca bakılıp ölçümleri yapılıyo bebişini de gösterirse yüzünü gözünü net görürsün o açıdan da çok güzel bişey şeker yüklemesini de yaptırma diyenlere asla kulak asma sadece kan verip şekerli su içip bi daha kan veriyosun bu kadar, şeker çok sinsi bi hastalık ve gebelik şekeri normal şeker gibi değil annende babanda olmasa bile çıkabilen bi sağlık sorunu ve tehlikeli o yüzden sen bütün testlerini gönül rahatlığıyla yaptır unutma ki herşey bebeğin için 🥰 Rabbim sağlıklı bi gebelik geçirip hayırla kucağına almayı nasip etsin 🤲