Ozlm35 benim eltim kullanmisti daha önce çok düşük yasamisti ve genetik pihtilasma bozuklugu gibi bisey vardi onda o yüzden kullandi uzun süre hatta ignesinide oldu her gün ve saglikla doğurdu bebegini çok saglikli akıllı bi kızı var maşallah doktoru dinle onlar dozunu güzel ayarliyor kesinlikle zarari yok