Merhaba hanımlar artık gebelik düşündüğüm için bu ay hap kullanmayı bıraktım. Sorum şu en son hapı 16 mart gecesi içtim 20 mart adet oldum. Şimdi bu ay nezaman adet olmam gerekiyor hap düzeninde mi ilerleyecek? ona göre test yapçam gecikme olduysa yardımcı olursanır çok sevinirim:)