Sedakbyk FasulyeveAnnesi3 decavit ishal yaptigi icin kullanmadim,gyno ferro da kan tahlili yaptirdim demir depolarim dolu oldugu icin hic kullandim zaten kabizlik yapiyor
Aybigen FasulyeveAnnesi3 doğuma kadar kullanılıyor genelde doktorunuz sizin durumunuza göre bilgi verir. Ferro sanal doktor gerek görürse doğumdan sonrada devam ediliyor.
Mlsa2530 FasulyeveAnnesi3 ben ikisine de 13.haftada başladım 30.haftadayım doğuma kadar devam edilecek demişti doktorum hatta bazen doğumdan bir ay sonraya kadar.
Mengihilal Sedakbyk kaç haftalık hamilesiniz bilmiyorum ama o depolar 25 ten sonra boşalmaya başlıyor yani tahliller ile takibinizi iyi yapın yoksa doğuma yakın çok sıkıntı oluyor 😞 benimde öyleydi sona doğru işler tersine döndü
FasulyeveAnnesi3 Sedakbyk Şanslısın valla ben çocukluğumdan beri anemi hastasıyım mecbur içiyorum ama artık ööööğğğ geldi zaten bu zamana kadar içmediğim kan ilacı kalmadı
Emel38 FasulyeveAnnesi3 ikisinide kullanıyorum.bebegim için gerekli olmasa doktorum vermezdi.sukur bebegim iyi durumda..
badecanisik FasulyeveAnnesi3 39 haftalığım hala kullanıyorum kan ilacını dopumdan belli bir süre sonra bırakırım ama decaviti kullanmaya devam etmek istiyorum emzirme dönemimde.
Maria9 Decavit doğumdan sonra 6. Aya kadar kullanmaya devam edeceğimi söyledi sağlık ocağındaki hemşirem. Gyneferro ise doğuma kadar diye biliyorum
Morvy FasulyeveAnnesi3 decaviti 16. Haftada bıraktım diğerini hiç kullanmadım bana hiçbir yan etkisi olmadı
Burcuckmk FasulyeveAnnesi3 birakmadim ama değiştirdim bunlar bana kabizlik yapti rahatsiz etti bende ucretli bestiron ve regenesiz maxa basladim cok rahatim