Hilalylmz58 Kizlar nasil geciyor dogumunuz nezamna geliyor benim haziran ortalari nasipse canım kizimi bekliyorum 3gebeligim ama 10 sene snra gelen bir bebek olduğundan çok heycanla hevesle bekliyorum zaten çokta istyrdum yasim 32 olmasina ragmen karnim cok buyuk okdugundan çok zorlanıyorum ama bebeğim çok yaramaz masallah hic durmuyor hep kipir kipir sizde durumlar nasil
Linam6868 Hilalylmz58 Bende cumartesi 28 haftalık olacam çok şükür şimdilik bi sıkıntı yok Rabbim sağlıkla sıhhatli kucağımiza almayı nasip etsin insaAllah🌹
enisenalbant Hilalylmz58 27+1 iz uygulamaya göre bebeğe göre 28.haftadayım karnım çok dışardan belli olmuyor biraz küçük ama normalde var çorap giyerken çok zorlanıyorum 😂 ayakkabı bağlarken falan zaten eziyet doktorum Haziran 20 de hazır ol dedi ne olur olmaz 37.haftanın sonunda oluyorum o zaman Bakalım ne zaman gelecekler sabırsızlıkla bekliyorum 😍❤️ Bu arada eşya işini ne yaptınız eksikler bitti mi?😊 henüz bitmedi bizim de😊
Maria9 27+4 üz bebis biraz iri ama endişeye mahal yok, Temmuz ortası tahmini doğum inşallah kıpır kıpırız özellikle geceleri içerde horon tepiyor gündüzleri acıktım tekmeleriyle uyanıyoruz en büyük derdimiz bel ağrısı biz de durumlar böyle 🥰🥰
Arifcaninannesi Maria9 Cnm nsl beslendin iri derken mesela kilosu suan kac en son gitiginde ben 26+3 te gittim 950 gramdi
Bettyoz Maria9 merhaba bizde 28+6 dayız bugün kontrole gittim doktor 10 gün ileride gelişimi dedi ama 2 hafta üstüne çıkmasak iyi olur dedi gelişimi ileride olunca bir sıkıntı mı oluyor ?
Maria9 Arifcaninannesi en son 24 haftalıkken gittim boy 35 kilo 850 gramdı. Beslenmeyle alakası olduğunu düşünmüyorum bizimkinin iriliği yapılsal olduğunu söyledi doktor şekerimiz de temiz çıktı çünkü. Kendi kilo artışımda da abartılı bi durum yok 🥰 4 gün sonra tekrar gideceğiz kontrole bu gidişle bir buçuğu görürüz diye düşünüyorum kilo olarak yine hatırlatırsanız gidince söylerim kaç olmuşuz 🤣👶
Hilalylmz58 Linam6868 masallah kilosu nedr bebeğinizin birde kizmi erkekmi siknti yasiyrmusunuz sizde
Beyzan Ben de bugün 28 haftalık oldum. İkinci erkek bebişim. 10 kilo almışım 😃 dün gittim doktora pek bir şikayetim yok ama ağırlaştım baya sanki bir de gece uykuları zor geçiyor dönerken filan vajinada ağri çok oluyor. Kiloya boya asla takilmam doktorum tam haftası ile uyumlu dedi ama kıyaslamak isteyen ya da merak eden olursa diye yazayim 😂 kilosu 1100 dü
Hilalylmz58 Beyzan bende oleyim kuzum 11 kilo almisim bebisim 26 haftalikken 1000 gramdi smdi ben tam cuma gunu 28 olcam 1300-1400 olmusumdur herhalde bnde cok zrlaniyorm valla nasılsın sagimda uzun sure yatabliyrm ne solumda donerken nefes nefeseyim bacak arasi agrisi icin magnezyum verdi dojtr ama yinede oluyor
Havvaoz Bizde 28+3 üz tahminen 4 temmuz ama ben sezeryan istiyorum 2 hafta öncede olabilir herşey çok güzel elhamdulillah minik kızımla bizde 27+5 de gittiğimiz de 1100 gramdı bu ay doktorumu değiştirdim salı günü tekrardan görücez minik tırtılı bakalım nasıl bu arada bebişin sadece bebek arabası kaldı ama kendime daha hiç bişey almadım 🤷♀️😂
Hilalylmz58 Havvaoz masllah ilk gebelikmi ben mecbur sezeryan olcagim için 10-15gun oncesi aliyorlar normalde 30 hazran ama ortalarinda alirlar ben butun eksiklerini aldim kendimede ole hicbr eksigi yok cok sukur bi hasta bezimiz kaldi onada daha var zaten
Hilalylmz58 Nuray11 masallah haraketli bebek herzamn iyidir doktra dedimde cok hareketli diye oo suoer dedi en sevdigim bebek demisti :) siz ne bekliyrsunuz acaba
Yetgineslihan Nuray11 bende temmuz 6 😍😍 arka arkayayız Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Duygus97 enisenalbant günümüz aynı 🥰 Benim tek sıkıntım bebek çok toplanıyor önümüzdeki hafta doktora gidicem inşallah bir sorun olmaz. 10 gündür evdeydim yatıyordum hep bugun hava almaya cıktım kasıklarım aşırı ağrıdı neden olduysa artık 😏 sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🥰🤲🏻
Hilalylmz58 enisenalbant ic karniniz genismis demkki birde beninkini grseniz son ayimdayim sanki okdr buyuk ne varsa disarda hersyini aldim cok sukur ben cok istedigim icin hamile kaldığımı ogrenir öğrenmez cinsiyetini bile beklmeden almaya baslamstim smdi hersyini btrdim cok sukur :)
Beyzan enisenalbant kacla başlamıştin 😃 ben 55-56 idim ama şimdi 66.6 olmuşum 😂 ama alışkınım ilk gebeliğimde 25 kg aldım 😂
Maria9 Bettyoz 2 hafta ileri veya geri oluşu normal sayılıyor daha ilerisi perinatoloji uzmanı dahilinde takip edilmesi lazım bizimkinin büyüklüğü de yapısal babamız biraz iri ve uzun ondan dolayı. Basından beri bir buçuk 2 hafta önden gidiyoruz. 👶🥰🥰 Bebekte dolayısıyla en fazla biraz iri oluyor erken doğumu tetikleyen veya normal duruma engel bir durum değilmiş ancak 4 kilo üzerine çıkarsa o zaman sezaryen zorunlu hale gelebilirmiş ☺️
Hilalylmz58 Bettyoz bana doktor 15 un onde yada geride cikablir her sefwrde değişebilir demsti 15 gunun ustunde siknti oluyor galiba 15 une kadr normal
Diilruba Hilalylmz58 Bizde 28 +4 olduk kızımla bir oğlum var 4.5 yaşında sezaryenle doğdu şimdi nasip olursa ssvd olucak heyecan var daha eşyalarımızın bir çoğu eksik yavaş yavaş onları tamamlayacağız çanta hazırla derken epey zaman geçer sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲
Beyzan Diilruba ssvd için doktorunuzun ekstra bir tavsiyesi oldu mu örneğin kilo alımına dikkat et ya da sporunu yap ya da farklı bir şeye dikkat et gibi. Ben de ssvd adayıyım doktorum çok sakin ve süreci akışına bırakan bir doktor sağolsun. Ama merak ediyorum başka doktorların tutumu nasıl diye. İnşallah en hayırlı şekilde sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi🌸🌸🌸
Hilalylmz58 Diilruba ayy isallah sizinkileede küçükmus daha ama bence iyi olmus aralarindaki yas ben cok istemstim esim istemedi bugune kismet oldu olduktan snra oda oisman oldu daha once yapsaydik keske diye ama is isten gecti tabi olsun daha gunumuz var canm tammlanir esyalari hayrli gelsinlerde
EymenAli21 Hilalylmz58 bende 28+5 deyim oglusumla 4.sezeryan olucam Haziran’da doğum ama gün vermedi doktorum aradan 6 sene geçti ama sanki ilk doğum gibi heyecanlıyım herseyimiz hazır bizim gece uyku sıfır bende sırt bel ağrım çok var hemen yoruluyorum karnım çok büyüdü zorlanıyorum bayağı kilomda 72 şuan 52 dim hamile kaldığımda sağlıkla dogsun minnaklarimiz inşallah 🤲😊
Hilalylmz58 EymenAli21 sizde ben gbi baya almssiniz 28 haftalik 11 kilo almisim ve dahada alirim bende karnim daha vok belli degilken bile uykuyu bu hamilelikte tamamen unttum bunyem uyku istemiyor onceki hamilleligimde hic bole olmadi tabi smdi ise 4 5 saatlik uykulrla duruyorm hamilleikte ilk aylarda surekli uzanrdim tam agrlik cokerde uyrdum sonra uyanrdim bi bakrdim 5dk uyumuşum saka gbi halada ole uykum geliyor uyuyorm ama en fazla 10dk :)
Sevi36610 Şuan 28+5 haftalığım.en son 28+1 de gittim 1500 gr 39 cm dedi doktor.idrar yolu enfeksiyonu dışında bir sıkıntım yok yani ağrı sızıda yapmıyor nie çıkıyor anlamadım😂 bide gebelik şekerim sınırda çıktı ama herşey yolunda gidiyor hafif bir diyetle düşene girdi şükür 🙂toplamda 5-6 kilo civarı aldım şuana kadar umarım en fazla 10 kiloyla bitiririm💃
Basak26 Sevi36610 maşallah bende 28+3 len gittim 1 kilo 200 gram çıktı doktor size önde dedi mi her bebek farklıdır kıyaslama saçma ama bana Bi an az geldi benimki