Merhaba arkadaşlar sabah su gelmisti az bisey sancım da vardı doktora gittim suyun yeterli dedi ama hemsireler bi sızıntı var demişti alerji oldum galiba heryerim kaşınıyo test yaptırdık doğumdan önce geçmez dedi doktor ama bu kaşıntılar bebeği strese sokuyo dedi hergün çağırıp açılma varmı diye bakcakmis ben nasıl başlatabilirim doğumu açılma filan olmasi icin neler yapmam lazım