Gzdeee 30 haftalık hamileyim. Dün sabah uyandığımda çamaşırım ve pijamam biraz ıslanmıştı ama sonrasında birşey yoktu sancı vs. Bu haftalarda böyle bir şey yaşayan var mı?
ErsiNuray Gzdeee bnmde 2 sefee oldu 33 haftalik suan anlayamadm is yernde oturuyorm surekli idararmi akintimi anlayamadm vamasrim islakti bebk hafaket edyor ya idar kacarrm diye düşünuyirm
Sinmn Gzdeee ben 33. Haftadayım, bir aydan fazla zamandır ara ara sızıntım oluyor.. Doktora bi görsünmelisin, eğer suysa ona göre tedavi ve dikkat etmen gereken şeyleri söyler.. erken doğum ihtimali olabiliyor..
Merve1996 Gzdeee bende 35 haftalik hamileyim canim.Dün aksam namazini kildik neyse iste.Lavobaya gittim geldim.Cekyata oturdum bacagimin arasi biraz ayirik gibiydi bi su geldi ılık bosaldi resmen sonra degismeye gittim ic camasiri ic camasirinin ortasi komple sicacik su.Esimle korktum bi an happm moma yazdim suyu filan biter git dediler bi acile en azindan aklinsa kalmaz kendi ozeldeki doktorumu arayamadim numarasi yoktu.Ozel hastanenin acilinde kadin dogumda yokmus geceleri.Mecbur marsanij aciline gittik bizede yakindi.Alttan baktilar bi parnak filan acilma vardediler.Sonra asil doktor geldi.Ultrosanla bakti suyun gelmemis bebekte saglikli dedi.Bide ntsye bagaldilar hic sancim cikmadi gidebilirsin dediler.Sabah doktorumu aradim suyun gelseydi arka arakaya gelirdi dediler belkide iltihap var dedi ondandir dedi
Ceren_dincer Bende yasamistim canim bi doktora gorun istersen önemli olabilir bende akinti sanmistim ama suymus bebek kesesini birazcik yirtmisti allaha sukur suan bi sorun yok 34+4 olduk yinede ihmal etme
Ceren_dincer Gzdeee aynen canim tek seferlikti benimkide gittim hastaneye doktorum yoktu ebe aradi bilgi verdi kontrol icin pet verdi ebe nstye bagladi allaha sukur bisey yoktu ciktim hastaneden ertesi gun doktoruma muayene gittim orda ogrendim kesenin yirtildigini ama sorun yok oyleyse kapanir kendisi dedi kapanmazsa bebegi aliriz dedi sukurki gerek kalmadi ins seninde duzelir saglikla alirsin bebegini kusagina canim
Ceren_dincer Gzdeee alttan muayene etti canim ona yapicak bbiseyim yok dedi kendisi kapanir kapanmazsa dogum olucak dedi hatta ben panik yapip 3 4 doktora daha gittim onlarda aynisini soyledi
Gzdeee Ceren_dincer anladım canm çok teşekkür ederim. İnşallah hayırla sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım 🙏
Ceren_dincer Gzdeee ins canim bol bol dinlen su ic canim ins kotu bisey yoktur panik yapma benim bebegim o haftada dogum kanalona girmisti bile
Gzdeee Ben pazartesi doktora gitmiştim her şey yolundaydı suyu felan da iyiydi. Salı sabahı böyle oldu ben de doktorumu aradım ilişki den olabilir ya da akıntı gece boyu birikmiş bi anda gelmiş olabilir dedi. Endişelenme ama doktora git dedi.
Ceren_dincer Gzdeee endise etme canim dogru ama her ihtimala karsi git yinede gidemezsen kendi doktoruna gitmek istersende takip et yine ayni sey olmazsa merak edilcek bisey yok ama yine olursa onemlidir
Gzdeee ErsiNuray vallahi canım bilmiyorum ki benm de dün 1 kez oldu internetten baktım çok değişik şeyler yazıyor. Sağlıkla gelsinler inşallah 😔
Mls123456 Gzdeee ilk hamileligimde hiç kaçamak yapmadım 2.Cide çok az simdikinde baya kaciriyorum hergün değil ama oluyor yani 😂 engel olamıyorum bunada şükür hamileliği boyunca sadece kola ve sigara içenler dolu
Gzdeee Sinmn canım benm tek sefer oldu dün sabah o da doktorumu aradım o da devam etmediyse endişelenme ama doktora görün dedi bebeğin suyuna baksınlar
Sinmn Gzdeee ben antibiyotik tedavisi gördüm.. ve sürekli istirahat ediyorum.. su daha çok gelirse erken doğum olmasın diye.. sık sık kontrole gidiyorum bebeğin su miktarına bakılıyor
ErsiNuray Gzdeee tamam canm yazarim. Bnmle ayni donem olan arkadasim var onnda bu şekildeymis ilk cocugndada olmus ikincide onn suyu gelmis az az. Bnm.ilk bakalm yarn olsn haber veririm