Herkese merhaba. 30+6 dayım bugün. Dün doktorum bebeğin suyu fazla biraz dedi. Ama endişelenmememi de belirtti.Şeker yüklemesi yapıldı şeker de çıkmadı . Sadece 31 değil 33 te giibi hissettirir karnım zaten olduğum aydan büyük duruyor… anlamadım sebebini bu durumu yaşayan var mı ? hayırlı iftarlar 💐