Eyllgltknn Hanımlar merhabalar 36 haftalık hamileyim. Ve bugün aşağıya çok baskı hissediyorum bir anda oluyor ve bırakıyor. Sık sık tuvalete çıkmaya başladım. Doğumum mu başlıyor acaba ilk gebelik olduğu için çok korkuyorum
defnes_mom Eyllgltknn hiçbir bilgim yok canım postun gözüksün diye yazıyorum. Normalde artan bir sancı oluyormuş seninki artıyor mu yoksa aynı mı
kavunicibalik Eyllgltknn kasılmaların kaç dk da bir geldiği önemli. Düzensizse, dinlendiğinizde, pozisyon değiştirdiğinizde geçiyorsa büyük ihtimalle yalancı sancıdır.
Gul_67 Eyllgltknn bnde 39 haftadayım aynı baskı bendede oluyor doktoruma sorduğumda bebek artik yavaş tan kanala iniyor demişti
canomm Ben 34 de ayni hisleri daha önceden yaşamaya başladım bebek dönmüş olabilir borde son haftalara girmişsin normaldir canim çok ayakta kalip yorma kendini
Eyllgltknn Gul_67 teşekkür ederim çok korkuyorum artık yaklaştıkça sağlıcakla gelsin hepimizin bebekleri inşallah 😊