Byzayk0 aynen fiyat inip çıkıyor sevindim düşmüş biz krem nevresimli sipariş verdik görünüş olarak güzel beyazı yoktu Vivense de beyaz daha çok hoşuma gitmişti. Nevresim de Pamuk’u biraz tok seviyorum bu biraz daha seyrek dokuma yine de fena değil zaten sürekli bu kullanılmaz Mevlüttür filanda şık durur. Sizde başka nevresim takımı aldıysanız oldukça işinizi görür süngeri de güzel görsellerde ince duruyor ama kalınlığı fena değil