edanuur Kızlar merhaba son trimester olan bu dönemde hastaneye gitme sıklığınız nedir kaç hafta arayla gidiyorsunuz ..?
glnzem edanuur 33+1 yarın kontrole gidicez bakalım ne kadar sürede bir çağıracaklar yarın öğreneceğiz
Asyakuzusu edanuur Canım bi risk görmeyince öyle oluyor. 2 kez gidicem. 3.gidişim artık doğuma hayırlısıyla🥰
glnzem edanuur öyle şey mi olur normalde her ay düzenli olarak randevu oluşturması gerekiyor. Ben böyle biliyorum 🤷🏻♀️
Prenses_annesi0101 Asyakuzusu valla bana normal herşey dedi 15-20 gün sonra mutlaka gel nst ye bagliycaz dedi ama ben sorun olmazsa 1ay dolunca gidecem
edanuur A-engin10 Kız daha haftan gelmeden doktor bilgi vermiş harika ya benm doktorum skinti yada ağrı olunca çağırıyor niye ☹
Hanife_ikranuR edanuur 5 Nisan’da gittim 26 Nisan’da tekrar gidicem şuan 33 haftaligim ama bel bacak kasık ağrılarım çok ağır olmaya başladı sonuna kadar nasıl olacak böyle bilemiyorum
PIRIL edanuur 28. haftadan itibaren 2 haftada bir gidiyorum, her gittiğimde nst bakılıyor. Şu an 33. Haftanın içindeyim. 35-36 dan sonra sanırım haftada bir.
A-engin10 edanuur öyle de hic hoş degil ama şuan bile 3 haftada bir gidiyorum o 3 hafta insana nasil uzun goruyo gormek icin sabirsizlaniyorum istersen canim doktorunu degistir arastir dene 1 defa git baskasina
ikiponcik_annesi edanuur en son 32+4 gittim 36. Haftada çağırdı şuan 33+5 nisanın sonunda tekrar kontrole gidicem bakalım sonrada acilden giriş yapıcaz heralde acil doktoru çağıracak galiba ne sıklıkta olur bilmiyorum