Kızlar bugün ilkkez çatı muayenesi oldum okuyordum daha önce kötü geçirenlerde oluyordu iyi geçirenlerde ama ben kötü geçirenlerden oldum aşırı bi acı hissettim ve psikolojik olarak da iyi hissetmedim bilmiyorum belkide ilkkez böyle şeyler yaşadığım içindir ama gerçekten kendimi hala iyi hissetmiyorum normal doğum yapabileceğimi söyledi doktor bebek kanal yolunda kafası ama başı göbeğe doğru bakıyor doğum olması için Rahime doğru dönük olması gerekirmiş ne zaman döner acaba son 1 haftam kaldı normal doğurmak istiyorum tecrübelerinize talibim öneri verir misiniz neler yapmam gerek 🥺