Sevgili anneler, bir sorum var.
17 Haftalığım ve Imom Omega kullanıyordum, bugun doktorum Ferrozinc demir hapını da yazdı.Ama içinde folik asit de var ekstradan..Ee zaten Imom kullanırken de günlük folik asit alımını karsılıyordum.Fazla folik alımına sebep olur diye endişelendim. Bunu eve geldiğimde öğrendiğim için doktora da soramadım.Bu arada hem özele hem de devlet hastanesinde doktora gidiyorum.Bu takviyeyi yazan devletteki doktorum.
İkisini bir arada kullanan var mı merak ettim.