Arkadaşlar selam. 3 yaşında oğlum var şehir hastanesine göz için götürmek istiyorum fakat 182de çocuk bölümü göz doktorları ile ilgili randevu yok diyor. Genel bölümü verelim diyorlar sanırım yetişkin doktoruna ama bakarlar mı bilmiyorum bilginiz varsa paylaşır mısınız daha önce götürdünüz mü hiç çocuğunuzu ???