Gokce_life Kızlar merhaba. 2 gündür falan böyle renksiz kaygan akıntım geliyor acaba doğumla alakası var mı? Sonrası nişan mı olacak acaba, yaşayan var mı? Bir de her gören karnın çok yukarda hiç inmemiş falan diyor doğum uzak mı ya🥲🥲
Asyakuzusu Gokce_life Canım karnın yüksekliği alçaklığı alakasız inan ki. Kaygan sıvı ben 35.haftamdayım bendede oluyo arada
Gokce_life Asyakuzusu evet ya özellikle yaşlılar çok karnın yukarda daha gelmez falan diyorlar moralim bozuluyor 39 olacağım😅
Asyakuzusu Gokce_life Oğlumda doğuma giderken karnım dimdikti valla. Kızımda ise ilk zamandan beri hep aşağıda. Yani o zaman oğlumda hiç doğurmamam kızımda ise çoktan doğurmuş olmam gerekirdi😁
Gokce_life Asyakuzusu allahım hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah🥲 alakası olmadığına sevindim 😅