Zhrblt Ya ben 2012 de orda doğum yaptım. Medikal parktan vazgeçip 7.ayımda tavsiye ile hayrettin beye gitmiştim. Ne doktordu ama. Emekli olmuş. Keşke olsaydıda ona gitseydiniz. Eli nasıl hafif bir doktor. Sezeryan olduğumu bile anlamadım. Aradan 8 yıl geçti. Şimdi yine hamileyim ve sezeryan izim yok. Bu gittiğim doktor sezeryan olduğuma inanmadı😁 Normal doğurmuşsun sen izin yokki diyor🤣 işte öyle bi doktordu zor bulunur