TubaPnar Merhaba arkadaslar ben 34+4 gun hamileyim bugun kontrol vardi bebegim Hala donmemis haftaya bebegimi elle donmermeyi istiyorlar bubarada ben Hollanda da yasiyorum ve sezeryan yapmak istemiyolar sizce bu dogru yonten mi turkiyede hep sezeryan Dior ama burda Son cozum sezeryanmis kararsiz kaldim lutfen bebekler Boyle olupta donen oldumu benim yapabileceim bisey varmis insllah doner kendiginden :((
MucizemE TubaPnar 33 haftalık olduk benimki de dönmedi doktorum 34 kadar dönerse döner yoksa ağırlaşıp dönmüyorlar dedi ama burada hep gördüm 38 haftaya kadar kendiliğinden dönüyorlarmış
TubaPnar Inslllah doner yoksa elle donderceklwrmis icim hic rahat degil dokunmalarini istemiyorum bakalim ne zman donecek
Charlotte 35+1 im hala dönmedi doktorum 39 a kadar beklicez dönmesini yoksa sezeryan yaparız dedi😣 inşallah döner o elle döndürülme olayını ben asla yaptıramam hangisi hayırlıysa o olsun artık
TubaPnar Charlotte ya bende istemiyorum ama burda o yontemle yapiolarmis sezeryan istiyorum ama bu yontemi kullaniyorlarmis bilmiyorum nasil olcak