35 haftaya girdik bugün kontrol vardı tansiyonum 14/8 çıktı doktor yatış verdi takip edilecek bakalım. Nst çekildi hafif sancı çıkınca doktor açıklığıma baktı çok az açılmış dedi eğer yarına açıklık artarsa sezeryana gireceğim sanırım kalça çıkığı ameliyatı geçirdim çünkü. Eğer çıkmazsa 39a kadar bekleyeceğiz. Dua edermisiniz kızlar bebeğim haftasını doldursun inşallah zamanında hayırlısıyla gelsin🤲 Birde varmı basına böyle bisey gelen nasıl olduu yazrmsnz