Özel hastanelerde refekatçinin kim olacağına karışmıyorlar. Sadece pandemi olduğu için aynı anda iki refekatçi kabul etmiyorlar, biri gece diğeri gündüz olmak üzere refekatçiler değişmeli olarak kalabilir diyorlar. Ben de doğumumu özel hastanede yapacağım ve benim de eşim refekatçi olacak.