hiperaktifanne Gizemy03 benim hiç yanılmadı. O kadar açıktı ki 12. Haftada anladım erkek olduğunu. Zaten hocada ağzından kaçırdı tam adam olmuş bu diye 😀❤️
Gzmm14 Gizemy03 Doktorum dün 12. haftada öğrenmek ister misin cinsiyetini dedi ve ultrasonda gösterecekti. Baktı baktı, karnıma baskı yaptı, azıcık sallandırdı ama benimki inatçı çıktı asla ama asla dönmedi 🤦🏼♀️😅
Gizemy03 Ben erkek istiyordum çevre de hep erkeğe benzetiyordu dün ilk defa cinsiyet yorumu yaptı doktor kız diyince bi afalladım AŞ ermelerim de erkeğe benzetiliyordu
Gizemy03 Bana kalırsa bebeğim hiç bacaklarını açmadı yatakta yatar pozisyondaydı ne ara gördü de koz dedi anlamadım hiç bacak arasını göstermedi doktor yüzdekimle vermedi ama kız hazırlığına başlayın dedi
Nazli1997 Gizemy03 banada doktor 17 haftalıkken kordondan göremedik ama kıza benziyo dedi şuan 21 haftaligiz kız dedi ama benim çevrem hep erkeğe benziyo dedi ama bende hep ekşi yiyorum heralde bundan sonra cinsiyet değişmez heralde
Habibekeser hiperaktifanne merhaba size ultrason görüntüsü var hesabımda bakıp bana cinsiyet tahmini yapar mısınız
Kuzeyegemoms Bende çok merak ediyorum bunu 12. Haftada bacak arasını göremedik ama erkek bebeğe benziyor dedi sadece değişebilir dedi doktor. 17. Haftada tekrar bakılacak acaba değişir mi 🙈🙈
Gizemy03 Gzmm14 benimkide dönmedi sonra baskı yaptı döndü ama düz döndü ben hiç bacak arası görmedim doktor kız diye yorumladı bende erkeğe odaklanmıştım 😅😂
Gzmm14 Gizemy03 Ay bende cinsiyet tahmini için sorduğumda Gülşen hanım ve biri daha erkek dedi. Bende tamamen ona odaklandım çünkü benimde içime erkek doğuyordu ama diğer kontrolüm 11 Mayısta malesef 😇
Mom8899 Gizemy03 16. Haftada kesin olmamakla beraber kız dendi, 21.haftada detaylı ultrasonda kesin erkek olduğunu öğrendik ☺️
Evremmmm Mom8899 Merhabalar 17 de bana da kesin kız dendi iç ve dış durak gosterdi doktor, sizede kız dediğinde kesnlik verip gostermismiydi acaba
Nupeell Gizemy03 Benim 13. haftadan 21. haftaya kadar kız dendi detaylı da erkek çıktı çok şaşırmıştık 🤷🏻♀️ detaylıya girmeden emin olmayın o yüzden. 32 haftalık olduk erkek diyorlar hala yanılma olmadı bir daha 🤗
Delice_zeytin Nupeell detaylı dediğiniz sürekli gittiğiniz 4 boyutlu ultrason değil miydi ? Ekstrası mı var ? Ölçümler yapılıyor 4 boyutluda bir yek onu biliyorum ki özellerde artık hep 4 boyutlu ultrason var
Nupeell Gizemy03 Benim canım hep ekşi bişeyler yemek istedi tatlıyı çok sevmeme rağmen bir ara çok tiksindim ve oğlum olacak Allah’ın izniyle 🌼
Gizemy03 balkiz12 herşeyden önce hayırlısı sağlıklı olması canım cinsiyet kısmı işin eğlencesi kız da olsa erkekte olsa bizim evladımız hepsini çok seveceğiz ❤️☺️🥰😍 ben abim yok ya kızımda oğlumda olucaksa önce erkek olsun oğlu olsun istiyordum şimdilik kız dedi doktor herkeste erkek erkek dedi bende şaştım kaldım 😂