Biraz uzun oldu 🤗15 gün önce oğlumu kucağıma aldım sağ sağlim şükürler olsun. 32. Haftadan beri nstye giriyordum ama hic guzel nst olmuyordu. En son 37+5te nst yine iyi degildi. 1 cm açikligim vardi. Doktor 2 gun sonra cati muayene olsun 3cm acikligin varsa doguma alalim dedi. Bende acikligim olsun diye elimden gelen her seyi yaptım ve olmuştu. Sabah saat 8de yatışım yapıldı 9.30 gibi suni sancı verildi. Ardına epidural verdiler. Hic birsey hissetmedim. Surekligi açikligim kontrol ediliyordu ve tamda istedikleri gibi ilerliyordu açikligim ama bir sorun vardi bebegin kafasi kanala tam girmedi yarisi girdi yarisi girmedi. Doguma 11cm aciklikla gittim. Gittim ama ne hayallerle gittim. Dogumda epidurali kestiler. Ikınamazsin veremeyiz epidrali bebegin kafasi tam yerlesmedi dediler. 3 ebe kollariyla bastiriyolar. 1 ebe doktorda bebegi cikartmaya calisiyorlar. Ama ben cok kötüydüm. En son ultrasonda 3200gr gorunen bebiş 4135gr dogdu ve benim ilk doğumumdu. Doktor ebeler şasirdilar. Helal olsun bu cocugu normal bi sekilde doğurdun diye. Dogumum 5 dk sürdü 14.40da girdim 14.45de dogum gerceklesti. O an ben cok kotuydum ama bi yandan hem korkulu hem heyecanlıydım. Bebisin kafasi dogumda uzadi ödem topladi ama şukur ki gecti cok az kaldı. Rabbimin izniyle yağızımı kucağıma aldım. Ama emziremedim emmedi ve emmiyorda. Olsun rabbim baska dert aci vermesin. Ben doğurdum kucagima aldim yavrumu. Rabbim sizlerinde bebislerinizi sağ sağlim kucaginiza almayı nasip eder insaallah 🤗😍