Heryerine sprey sıkıyorum klozetin önce bekliyo öyle sonra havlu kağıt alıyorum biraz domestos sıkıp onunla kapağından başlayıp önce oturma yeri sonra onun arka kısmı sonra diğer kısımlarını siliyorum. İçine domestosu gezdirip fırçayla temizliyorum fırçayıda içine koyup bekletiyorum😂 oda beklerken temiz oluyo hissi geliyo. Sonra yine havlu kağıtı as ıslatıp duruluyorum bitti gitti. Bunu hergün yapıyorum. Bende duşakabin camına tilt oluyorum. Her duştan sonra çekçekle çekip kuruluyodum ama kurulamak zor geliyo artık hamilelikle. Eşimede zor alıştırdım yapmasını arkasından banyoya girip yaptğımı görünce üzüldüde kendi yapmaya başladı. Çekçekle çekip bırakıyorum böyle vicdanım sızlıyo kurulamadığım için :( buna takıntım oluştu haftada 1 kireç kir spreyle ovalıyorum. O su lekeleri beni boğazlıyo adeta 😭😭😭